ثبت نام و خرید هر یک از محصولات تــیـک تــم به منزله ی پذیرفتن شرایط و قوانین زیر می باشد:

 

  1. حذف کردن کپی رایت: بدون مشکل خواهد بود اما اگر شما مایل به همکاری با تــیـک تــم باشید می توانید با حفظ کپی رایت و دریافت لینک بازاریابی در فروش محصولات به ما کمک کنید و در سود ما شریک شوید.
  2. عدم دستکاری کدهای قالب و افزونه: خریدار متعهد می شود بعد از دریافت قالب و افزونه ، تحت هیچ شرایطی در کدهای سایت دست نمی برد در غیر این صورت ارائه پشتیبانی رایگان متوقف خواهد شد.(به دلیل به هم ریختن قالب و ایجاد مشکلات جدید در قالب و افزونه)
  3. نحوه ارائه پشتیبانی: پشتیبانی از طریق بخش پشتیبانی برای قالبهای تجاری و از طریق بخش دیدگاهها برای قالب های رایگان، انجام خواهد شد و پشتیبانی از طریق تماس یا ایمیل یا تلگرام یا پیامک انجام نخواهد شد. پشتیبانی فقط تا دو هفته بعد از خرید قالب یا افزونه تجاری یا ویدیو آموزشی انجام می شود، اما بعد از آن پاسخگویی یا قطع پشتیبانی، ارائه خدمات و غیره کاملا به نظر تیک تم بستگی دارد و میتواند به اختیار خود ارائه بدهد یا ندهد
  4. خرید قالب های دیگر فروشندگان: تیک تم با همکاری در فروش(بازاریابی) محصولات دیگر فروشندگان در وب سایت خود هیچ تعهدی به بازگشت وجه، ارائه خدمات یا پشتیبانی و… ندارد و فقط بازاریاب می باشد. خریدار موظف به قبول شرایط و قوانین تیک تم و شرایط و قوانین وب سایت فروشنده می باشد.کلیه شرایط و قوانین پشتیبانی و خدمات در صفحه پرداخت و صفحه شرایط و قوانین وب سایت فروشنده درج شده و خریدار موظف است پس از مطالعه و بررسی نسبت به خرید اقدام نمایید. اخذ وجه در روش های بازاریابی از خریدار در وب سایت فروشنده انجام میگیرد و هیچگونه پولی به حساب تیک تم واریز نمی شود. امنیت پرداخت و دیگر مواردی که حال و آینده مطرح می گردد کاملا به عهده وب سایت فروشنده می باشد و تیک تم بعنوان بازاریاب هیچگونه تعهد و مسئولیتی ندارد.
  5. امنیت: خدمات تیک تم به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بی عیب بودن، امنیت و … ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای تیک تم که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و تیک تم هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد. تیک تم تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن اطلاعات سایت شما) نخواهد بود.
  6. مدت زمان ارائه خدمات: درخواست نصب رایگان قالب ها بعد خرید انجام خواهد و مدت زمان نصب قالب ها بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت خواهد بود همچنین جواب گویی به سوالات بعد از خرید از طریق تیکت بین ۲ تا ۲۴ ساعت متغییر خواهد بود. پشتیبانی به خریدار در روش های همکاری در فروش به عهده فروشنده می باشد و تیک تم مسئولیتی ندارد(ما همچنان در تلاش هستیم که زمان پاسخ گویی را به حداقل برسانیم). فقط در تعطیلات رسمی امکان کندی روند پشتیبانی وجود دارد و ما همواره تلاش می کنیم تا حتی در روز های تعطیل هم پاسخگوی مشتریان عزیز باشیم.
  7. نصب رایگان قالب ها: قالب های تجاری که خریداری شده اند، فقط یکبار نصب رایگان دارند و برای نصب مشتری باید درخواست پشتیبانی ارسال کند. نصب بسته آسان نصبی فقط روی هاست سی پنل رایگان است و برای دیگر کنترل پنل های هاست هزینه ۲۰ هزار تومانی دارد. نصب فقط بر روی وردپرس خام انجام می شود و نصب بر روی سایت هایی که مطالب و محصولاتی دارند با هزینه ای مجزا و توافقی انجام می شود.
  8. نصب رایگان افزونه: افزونه های تجاری نصب رایگان ندارند.
  9. پشتیبانی از اطلاعات: مشتری موظف است تحت هر شرایطی حال و آینده از اطلاعات سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کند تا در صورتی که مشکلی پیش آمد از آن استفاده کتد. در صورت از دست رفتن اطلاعات تیک تم هیچ مسئولیتی ندارد.
  10. محدوده ی فنی پشتیبانی محصولات: پشتیبانی مخصوص رفع ایرادات احتمالی موجود در قالب است نه مشکلات و ارور های وردپرس (هر چند تمام سعی ما در رفع تمامی مشکلات است اما زمان ما را یاری نمیکند) اما راهنمایی های ابتدایی مورد نیاز نیز از طریق بخش پشتیبانی، ارائه می شود.
  11. محدودیت کاربرد قالب: استفاده از قالب صرفاً روی یک دومین(دامنه – domain) مجاز است (کلیه محصولات تیک تم کد باز بوده و برای نامحدود دومین می توانید استفاده کنید اما فقط یک دومین را پشتیبانی خواهیم کرد) استفاده روی دومین های بیشتر، منجر به توقف پشتیبانی خواهد شد و یا اینکه برای استفاده از دومین های بیشتر باید ۵۰% مبلغ قالب پرداخت شود تا پشتیبانی از دیگر دومین ها هم انجام شود. ممکن است در مواردی لایسنس برای نصب روی فقط یک دامنه روی محصولاتی که بصورت همکاری در فروش در تیک تم قرارمی گیرد وجود داشته باشد. اطلاع و اطمینان از این موضوع به عهده خریدار بوده و پس از خرید می پذیرد که اگر محصول خریداری شده لایسنس داشت و محدودیت در اجرا وجود داشت هیچگونه اعتراضی نداشته باشد و تمام خواسته های خود را از فروشنده محصول که در اینجا وب سایتی که تیک تم با آن همکاری در فروش داشته طلب کند و مسئولیتی متوجه تیک تم نمی باشد.
  12. خرید از دیگر سایت ها: تنها مرجع فروش قالب و افزونه و فیلم های آموزشی تیک تم دامنه tiktheme.ir می باشد، لذا در صورتی که کاربری از دیگر سایت ها محصولات ما را خریداری کرده باشد به هیچ وجه شامل پشتیبانی نخواهد بود. همچنین لطفا درصورتی که وب سایتی را مشاهده کردید که محصولات تیک تم را به فروش می رساند از بخش تماس با ما موضوع را اطلاع بدهید.
  13. بروزرسانی قالب ها: بروزرسانی ها به جهت بررسی و تست در بازه زمانی ۳۰ روزه پس از انتشار نسخه جدید آماده خواهد شد و قالب های که در بروزرسانی مشکلات مهم را رفع کرده باشند در اولویت خواهند بود.
  14. بازگشت وجه :  خریدار موظف است قبل از خرید قوانین و مقررات را مطالعه نماید و با اطمینان کامل خرید خود را انجام بدهد و به دلیل اینکه محصولات ما از نوع فایل های کدباز می باشد و عملا در فروش اینگونه محصولات بازگشت محصول و عودت وجه غیر ممکن است، هیچگونه بازگشت وجهی صورت نمی پذیرد ، پس در انتخاب خود کمال دقت را داشته باشید. اما در شرایط خاص و به تشخیص تیک تم اگر بنا به استرداد وجه باشد به کیف پول حساب کاربری شما مسترد میگردد و می توانید برای خرید های بعدی از آن استفاده نمائید. در صورتی که بنا بر این باشد وجی از طرف تیک تم عودت شود خریدار بایستی با احراز هویت که از طریق کارت ملی انجام می شود خود را معرفی کرده و درخواست خود را زیر برگه ای که در بالای آن کپی پست و روی کارت ملی خود را پرینت کرده بنویسید امضا تاریخ و اثر انگشت بزند و سپس تصویر آن را برای تیک تم ارسال نماید.
  15. فیلم های آموزشی: کلیه دوره های آموزشی و ویدیو های آموزشی پشتیبانی پس از خرید دارند و فقط از طریق بخش پشتیبانی مشتریان می توانند با انتخاب محصول خریداری شده درخواست رفع اشکال ارسال کنند و بین ۲ تا ۲۴ ساعت به درخواست ایشان رسیدگی می شود. پشتیبانی پس از خرید تا دو هفته تضمین می گردد و پس از آن به تشخیص تیک تم برای کاربر ادامه یا لغو خواهد شد.
  16. حفظ حریم کاربری: مشخصات شخصی که توسط مشترک به تیک تم ارائه می شود نزد تیک تم محفوظ خواهد بود. مشترک میبایست نهایت دقت را در نگهداری مشخصات کاربری خود در نظر بگیرد و در صورت ورود غیر مجاز و نفوذ به ناحیه کاربری که حتی ناشی از بی احتیاطی مشترک نباشد ، تیک تم هیچگونه مسئولیتی را در خصوص هک و عواقب احتمالی نفوذ نمیپذیرد و در صورت هرگونه ضرر و زیان به تیک تم کلیه عواقب آن را مشترک پذیرفته و خسارت را جبران میکند. تیک تم مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده فی مابین مشترک و سرورهای سایت را ندارد(اما وب سایت ما بر بستر امن SSL قرار داد و از این پروتکل بانک ها نیز برای انجام تراکنش ها استفاده می کنند). همچنین درصورتی که نیاز باشد پشتیبان تیک تم درخواست اطلاعات حساب کاربری مشترک را داشته باشد کاربر موظف به ارائه این مشخصات بوده و پس از پایان روند پشتیبانی مشترک متعهد می شود که حساب کاربری مذکور را ایمن کرده و حتما رمز عبور را عوض کند، در هر صورت هیچ گونه مسئولیتی بابت خرابی، هک و دستکاری و غیره متوجه تیک تم نمی باشد. در صورتی که تیک تم نیاز به احراز هویت کاربری داشته کاربر موظف به انجام است و متعهد می شود اسکن مدارک مورد نیاز را بدون هرگونه دستکاری ارسال کند. ثبت نام با نام مستعار و غیر واقعی ممنوع می باشد.
  17. قوانین مالی: تیک تم در هر زمان اجازه افزایش یا کاهش قیمت ها را دارد و مشترک موظف است از دوره بعدی از قیمتهای جدید تبعیت نماید.
    امکان برگشت هزینه در هیچ یک از سرویس های تیک تم وجود ندارد. در صورت عدم پرداخت هزینه در سر رسید تیک تم در مورد سرویس های پرداخت دوره ای اجازه فسخ سرویس دهی مربوطه را دارد. در صورتی که کاربری به هر دلیل مبلغی یا فاکتوری پرداخت کند به هیچ وجه عودت داده نمی شود و پرداخت ایشان با قبول این قوانین همراه بوده است.
  18. گارانتی: تیک تم هیچگونه گارانتی صریح یا ضمنی در خصوص امنیت ، کارکرد صحیح و بی نقص و موارد مشابه ارائه نمی نماید و مشترک توافق می نماید که امر اطلاع رسانی بسته به شرایط و امکانات ممکن است مقدور نباشد و مسئولیتی و هیچگونه گارانتی در این باره متوجه تیک تم نخواهد بود و ارائه نخواهد شد.
  19. سقف تعهدات: خریدار با خرید از تیک تم این توافق نامه  و کلیه شرایط و قوانین را می پذیرد و تیک تم هیچگونه مسئولیت و تعهد مادی یا معنوی را نمی پذیرد و مشترک می پذیرد که حق و اجازه شکایت در خصوص هیچ موردی را حال و آینده نخواهد داشت.
  20. تغییرات در قوانین: تیک تم این اجازه را دارد که در هر زمان اقدام به تغییر یا اضافه نمودن بند به این قوانین نماید مشترک موظف است هر چند مدت یکبار بند های این بخش را از لحاظ تغییرات احتمالی بررسی نماید.
  21. درخواست های پشتیبانی: کلیه مشتریان و کاربران موظف هستند اگر هر سوال یا مشکلی دارند در یک تیکت پشتیبانی تا رفع کامل آن موضوع را پیگیری کنند و از باز کردن تیکت های متعدد و تماس تلفنی جدا خودداری نمایند. فقط به سوالات پیش از خرید تلفنی یا در تلگرام پاسخ داده می شود.
  22. خرید پلن های پشتیبانی: کاربرانی که پشتیبانی خریداری میکنند تعهدات تیک تم وابسته دو عامل است(۱-  مدت زمانی که پشتیبانی خریداری شده و ۲- تعداد درخواست هایی که در پشتیبانی تهیه شده) هر مشترک در صورتی که زمان پشتیبانی به تمام نرسیده باشد و تعداد درخواست های پشتیبانی در زمانی که پشتیبانی خریده شده باشد به اتمام نرسیده باشد، میتواند درخواست ارسال کند. رسیدگی هر درخواست در یک درخواست پشتیبانی باید انجام شود. بدین معنی کاربری که پشتیبانی خریده نمیتواند چندین در خواست را در یک درخواست مطالبه نماید. رسیدگی به درخواست های پشتیبانی ممکن از زمان بر باشد در این صورت درخواست پشتیبانی به وضعیت درحال رسیدگی تغییر حالت داده می شود تا پشتیبان موضوع را بررسی و حل کند. پس از حل مشکل کاربر موظف است درخواست پشتیبانی را به حالت بسته تغییر وضعیت بدهد، در غیر اینصورت میتواند تا حل مشکل درخواست را ادامه دهد. در صورتی که کاربری پس از ۷۲ ساعت هیچ پاسخی به درخواستی که از طرف تیک تم پاسخ داده شده است ندهد بصورت خودکار آن مشکل حل شده تلقی می گردد و بسته خواهد شد.
  23.  تعهدات تیک تم برای خدمات پشتیبان وردپرس:  این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و هر کاربری که پلن پشتیبانی خریداری می کند تمامی قوانین و مقررات تیک تم را پذیرفته و وب سایت کاربر باید تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد. پس از خرید زمان استفاده از درخواست های پشتیبانی شروع می شود تا زمانی که تعداد درخواست هایی که در هر پلن پشتیبانی مجاز به استفاده از آن است تمام شود یا زمان پلن پشتیبانی به پایان برسد. در صورتی به درخواست بررسی کاربر رسیدگی می شود که پلن پشتیبانی تهیه شده باشد. در صورتی که درخواست خریدار پلن پشتیبانی خلاف قوانین و مقررات باشد و یا به تشخیص تیک تم به فعالیت مجرمانه مشغول باشند و در این مورد از تیک تم خدمات پشتیبانی بخواهند به هیچ وجه هیچ خدماتی به آنها ارائه نمی گردد و هیچ گونه وجهی حتی اگر هیچ خدماتی به یاشان ارائه ندهد عودت نمی گردد. در صورتی که کاربر پلن پشتیبانی خریداری کند هیچ درخواستی نیز از تیک تم نداشته باشد در هیچ زمانی نیز نمی تواند به دلیل اینکه هیچ خدماتی از تیک تم دریافت نکرده تقاضای عودت وجه نماید.
  24. فعالیت غیر مجاز: در صورتی که مشترک با استفاده از هر یک از سرویس ها یا محصولات یا آموزش های تیک تم تخلفی انجام بدهد و یا وب سایتی راه اندازی کند و یا فعالیتی انجام بدهد که غیر قانونی بود و  طبق قوانین جرایم رایانه ای رفتار نکرده باشد به هیچ وجه به تیک تم مربوط نبوده و در هر صورت کلیه عواقب آن را به عهده استفاده کننده می باشد. تیک تم تنها بستر راه اندازی وب سایت را برای مشترک محیا می سازد و تعهدی در قبال مطالبی که در وب سایت مشترک منتشر می شود ندارد.
  25. فورس ماژور : تیک تم هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد.
  26. نحوه پذیرش قوانین: مشترک با دانلود هر فایلی از تیک تم یا درج علامت تیک در کادر مربع/مستطیل صفحه سفارش سرویس یا محصول و یا عضویت در سایت تیک تم، مواد قوانین را پذیرفته و ضرورتی به امضاء مستقل یا امضا ذیل قرارداد نمی¬باشد. تیک تم نیز با ارائه قرارداد بصورت الحاقی، در عمل مفاد قرارداد را از پیش پذیرفته است. به استناد ماده (۱۰)قانون مدنی، مفاد این قرار داد بین طرفین نافذ و لازم الجرا خواهد بود.

قوانین بخش ارسال تیکت

  1. سوالات خود را کامل و واضح ارسال کنید.
  2. لطفا با احترام صحبت کنید.
  3. حتما باید فارسی و رسمی تایپ کنید.
  4. سوالات باید در خصوص محصول خریداری شده باشد .
  5. پشتیبانی هیچ وظیفه ای در خصوص شخصی سازی قالب ها و افزونه ها ندارد.

در صورت عدم رعایت قوانین تیکت های ارسالی بسته خواهد شد و در صورت تکرار کاربر مورد نظر از پشتیبانی محروم می شود.

 این انتخاب باعث پیشرفت شماست و تکیه به پشتیبانی ما بدون مشکل سایت خود را آماده کنید.