همانطور که می دانید راه های بسیاری برای ارتباط با مشتریان در وب سایت وجود دارد که از جمله این راه ها: پیامک، تماس، شبکه های اجتماعی و… می باشد. شما می توانید به فراخور نیاز های خود و با استفاده از تکنیک ها و روش هایی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. در این مقاله یکی دیگر از روش های ارتباط با مشتریان که چت آنلاین می باشد را به شما آموزش می دهیم. در ادامه با ما همراه باشید…
چت آنلاین crisp
یکی دیگر از راه های ارتباط با مشتریان استفاده از چت آنلاین crisp می باشد. این روش بسیار کم هزینه است. با استفاده از چت آنلاین شما می توانید به راحتی با اعضای سایت خود به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید و پشتیبانی آنلاین ارائه دهید. چت آنلاین نرخ بازدید از سایت را بالا می برد. زیرا شما هنگام چت با مشتریان به صورت آنلاین آن ها را درگیر سایت خود کرده و بهتر می توانید محصولات را به آن ها معرفی کنید و آن ها را در سایت نگه دارید.
برخی از فواید استفاده از چت آنلاین
- بالارفتن اعتماد کاربران و مشتریان از محصولی که خواهند خرید
- پاسخگویی سریع به نیاز های کاربران و جلب رضایت آن ها
- باعث افزایش اعتبار و شهرت سایت شده و شما را معروف تر خواهد کرد
- فروش محصولات بیشتر در سریع ترین حالت
- ارائه مشاوره های آنلاین و لحظه ای و ترغیب کاربران به خرید محصولات
- و…
آموزش نصب و راه اندازی چت آنلاین crisp
برای اجرا کردن سیستم چت آنلاین crisp به سایت crisp.im بروید(مطابق تصویر زیر) و مراحل ثبت نام را همراه من طی کنید.
در قسمت بالا سمت راست صفحه بالا بر روی دکمه Get Crisp livechat کلیک کنید. با کلیک بر روی این گزینه صفحه زیر باز می شود.
در این صفحه تمام اطلاعات خواسته شده مانند: نام و نام خانوادگی و ایمیل را در فیلد های مخصوص خود وارد کنید.
سپس در صفحه زیر نام و آدرس دامنه سایت خود را وارد کنید.
اکنون مانند تصویر زیر پلن رایگان را انتخاب و بر روی دکمه continue کلیک نمایید.
سپس مطابق تصویر زیر به داشبورد خود وارد می شوید. در اینجا بر روی دکمه وردپرس کلیک کنید.
حال افزونه Crisp Live Chat را از پنل مدیریت وردپرس خود انتخاب کنید و آن را نصب و فعال کنید. با فعال سازی افزونه در پیشخوان وردپرس منویی تحت عنوان crisp settings ظاهر می شود. برای اتصال به crisp بر روی connect کلیک کنید. با کلیک بر روی گزینه Go to my Crisp setting، مجددا داشبورد crisp را با تعداد افراد آنلاین مشاهده می کنید.
برای فارسی کردن و استایل افزونه به بخش settings رفته، بخش open options –> chatbox appearance را انتخاب و رنگ آیکون، نوع پیام های خوش آمد گویی و پایان را می توانید مشخص کنید و همچنین گزینه open options –> chatbox appearance –> chatbox language –> persian را انتخاب و زبان فارسی را انتخاب کنید.
در نسخه رایگان crisp برخی از گزینه ها غیرفعال می باشد. اما در نسخه پرو crisp می توانید نسخه را به صورت سفارشی تنظیم کنید و این افزونه را برای سایت خود طراحی کنید.
امیدوارم با استفاده از این ترفند بتوانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و فروش بیشتری داشته باشید. شاد و پیروز باشید…
مطالب بیشتر:
اصول ارتباط با مشتریان جذب مشتری و افزایش فروش
اشتباهاتی هنگام پاسخگویی تلفنی که مشتریان را میپراند!
تکنیک های اصول مشتری مداری برای فروش بیشتر
منبع: تیک تم– ارائه دهنده مقالات: وبلاگ– افزونه تجاری وردپرس– قالب وردپرس
سلام و احترام. ببخشید یه سوالی داشتم.
افزونه crisp (چت آنلاین) نسخه ی رایگانش ، این جوری هست که بعد ۱۴ روز از کار بیفته؟؟
یعنی همیشه کار می کنه یا باید حتما نسخه اش را ارتقا داد و خرید؟
چون بعضی از این چت آنلاین ها بعد دو یا سه هفته دیگه کار نمی کنن و انگار باید نسخه ی پرو را خریداری کرد.
سلام. کاربر محترم در حال حاضر تیک تم از همین سیستم استفاده می کند و مشکلی نداشته است. تا ۱۴ روز تست سامانه دارید و بعد از آن در حالت رایگان باید استفاده نمایید. در نسخه رایگان امکانات کمتری در اختیار شماست ولی در پرو اینطور نیست و امکانات بیشتری دارید. نسخه پرو را باید ماهانه خریداری کنید که برای ایرانی ها به صرفه نمی باشد مگر در آمد بالایی از سایت داشته باشن
شما چگونه برای چت سایت از امکانات pro استفاده میکنید؟
سلام. ما همچنان از نسخه رایگان در تیک تم استفاده میکنیم. ۱۴ روز تست اول با امکانات کامل است و استفاده های بعدی محدودتر می باشد ولی در کل عالی است
سلام و عرض ادب
چطوری میتونیم چت باکس رو سمت چپ سایت قرار بدیم؟
سلام و عرض ادب
چطوری میتونیم چت باکس رو سمت چپ سایت قرار بدیم؟ ممنونم
سلام. در تنظیمات بخش نمایش در حساب کاربری کریسپ قابل انتقال است
سلام
چطور میشه زمانی که افلاینم و این متن به کاربر نشون میده رو عوض کنم
“معمولا کمتر از ۲ دقیقه پاسخ داده می شود” اینو به ساعت تبدیلش کنم یا یه تایم مشخص بهش داد
ودرضم تایمم هم بهش دادم از قسمت availability ولی نشون نمیده!!!!! باز این متن نشون میده”معمولا کمتر از ۲ دقیقه پاسخ داده می شود”
سلام. در نسخه رایگان امکان ویرایش وجود ندارد. تنها میتوانید زمانی تایم را پایین بیاورید که واقعا کمتر از ۱ دقیقه پاسخ به پرسش بدهید. آن عدد را کریسپ هوشمندانه درج میکند
سلام.من زمانی که آدرس crisp رو وارد میکنم قسمت get crisp livechat رو نمیبینم.باید چطور فعال کنم چت آنلاین وب سایتم رو؟
سلام
در نسخه رایگان نوتیفیکیسن فعال است؟
وقتی کاربر وارد سایت میشه هیچ صدای اعلانی نمیاد که متوجه بشم.راهنمایی میکنید چطور فعال کنم
ببخشید من میخواستم این چت انلایت رو روی پرستاشاپ ببرم ؟؟؟؟؟
نه روی برنامه خوده crisp
میشه کمک کنین روی پرستا شاپ ببرم؟
سلام. امکان پذیر می باشد و میتوانید سورس آن را به فوتر خود اضافه نمایید
ممنون خیلی خوب و کامل بود
سلام میشه جواب این دو سوال را در ایمیلم بفرستید ؟
۱_چجوری میشه چت هایی که باز کردم رو از لیست (چت ها) حذف کنم ؟
۲_در پلن رایگان چند گفتگو میشه باز کرد ؟