بدون شک اهمیت سوشیال سیگنالها و شبکههای اجتماعی در موضوع سئو و بهینه سازی بر هیچ کس پوشیده نیست و همه به خوبی میدانیم شبکههای اجتماعی و محبوبیت در شبکههای اجتماعی به یکی از مهمترین المانهای سئو تبدیل شده است. اما موضوعی که مطرح میشود این است که چقدر محبوبیت در شبکههای اجتماعی برای یک سایت لازم است تا از نظر سئو تاثیر گذار باشد؟ قطعا داشتن چند لایک و شیر در فیسبوک و گوگل نمیتواند تاثیر خیلی زیادی داشته باشد و امروزه سایتهایی که سئوی قوی دارند حتما دارای چندین هزار سوشیال سیگنال و اشتراک و لایک شبکههای اجتماعی هستند.
فروش و ارائه این محصول متوقف شده است
ما در یک پکیج فوق العاده کارا و خاص لینک شما را در معروفترین شبکه های اجتماعی ۴۶۰۰ بار به لایک و اشتراک میگذاریم. لطفا توجه نمایید که تمامی سوشیال سیگنال ها کاملا از طرف اکانتهای واقعی صورت میگیرد و به هیچ عنوان از ربات و سایر روشها استفاده نمیشود. در واقع ما با داشتن مجموعه از شبکههای اجتماعی با بیش از یک میلیون عضو لینک شما را به عنوان تبلیغات در شبکه های اجتماعی خود قرار داده و افراد واقعی لینک شما را لایک کرده و به اشتراک خواهند گداشت.
تعداد سوشیال سیگنال های این بسته
- ۴۵۰۰ لایک فیسبوک
- ۵۰ اشتراک توییتر
- ۶۰ اشتراک گوگل پلاس
این روش بسیار روش مطمئن و حرفه ای برای افزایش محبوبیت سایت در گوگل میباشد و گوگل عاشق سایتهایی است که در شبکه های اجتماعی محبوب باشند. این روش کاملا وایت هت سئو (white hat seo) محسوب میشود و از نظر الگوریتمهای پاندا و پنگوئن گوگل کاملا ایمن است.
امروز نمی توان سئو را فقط یک فاکتوره دانست، بلکه باید به تمام فاکتورهای سئو اهمیت داد و امروز بالا آمدن رتبه سایت در موتورهای جستجو و به ویژه گوگل در سایه فعالیت و بالا بودن شاخص ها در تمام فاکتورهای گوگل میباشد. هر چند بک لینکها ، سئوی داخلی و … جزو فاکتورهای مهمی هستند ولی در این میان نمیتوان نقش سوشیال سیگنالها را نادیده گرفت. در واقع هر تعداد لایک و اشتراکی که مردم از سایت شما انجام میدهند هر کدام از آنها یک سیگنال به گوگل می فرستند. گوگل توسط این سیگنالها متوجه میشود که مردم به سایت و محتوای شما علاقمندند و همین موضوع میتواند یک عامل تاثیر گذار رتبه سایت شما باشد.
سیگنال های اجتماعی نشان می دهد که برند شما توسط مصرف کنندگان مطرح و پیگیری می شود و این باعث افزایش رتبه سایت میگردد، زیرا موتورهای جستجو این موارد را به عنوان توصیه های مفید و مطمئن در نظر می گیرند. سالها استراتژیهای سنتی SEO، روش قطعی برای اطمینان از رتبه بندی موتورهای جستجو برای یک سایت بود. پیوندهای متنی، لینک ها و کلمات کلیدی مناسب بخش مهمی از یک فرمول ریاضی بود که رتبه بندی SERP را تعیین می کرد. اما، پس از به روز رسانی بسیاری از الگوریتم ها مانند پاندا و پنگوئن گوگل، تمرکز آنها شروع به تغییر بیشتر به ارزش محتوای سایت، و به دنبال آن بدست آوردن بازخورد افراد با ابزارهای سیگنالهای اجتماعی تغییر یافته است. و این موضوع یعنی اهمیت سوشیال سیگنالها در گوگل بسیار بالا رفته اند.
فروش و ارائه این محصول متوقف شده است
هنوز دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.