کیان رایا از بهترین مراکز فروش محصولات دیجیتال در شمال کشور به‌شمار می‌رود که خدمات خود را به‌صورت حضوری و آنلاین ارائه می‌کند. این شرکت با بیش‌از ۱۵ سال سابقه خود، شما را در مشکلات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و امنیتی، به‌صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، راهنمایی می‌کند. فروشگاه کیان به‌عنوان یک فروشگاه لایسنس نیز شناخته می‌شود و به ارائه انواع لایسنس نرم‌ افزار و سیستم‌ عامل می‌پردازد. در وب‌سایت این فروشگاه می‌توانید اطلاعات کاملی نیز درباره انواع محصولات بیابید و سطح آگاهی خود را افزایش دهید. در ادامه به بررسی تاریخچه و محصولات این شرکت می‌پردازیم.

تاریخچه‌ای از کیان رایا

این فروشگاه کار خود را از سال ۱۳۸۷ در چالوس آغاز کرد و به‌صورت حضوری به ارائه محصولات و خدمات مرتبط با سخت‌افزار و نرم‌افزار کامپیوتر پرداخت. به مرور زمان و با گسترش خدمات خود، این برند شعبه‌ای در نوشهر تاسیس کرد و مشغول به فروش محصولات خود در این شهر شد. با گذشت زمان و بالارفتن تجربه تیم، این شرکت سایتی راه‌اندازی کرد که دلیل اصلی آن خدمت به جامعه با ارائه خدمات و اطلاعات به‌صورت آنلاین بود. همواره این شرکت در ارائه بهترین خدمات به مشتری و کسب اعتماد و رضایت او تلاش کرده است و با هدف فعالیت در سطح بین‌المللی به پیشرفت خود ادامه می‌دهد. این فروشگاه محصولات خود را از دیگر کشورها نیز به‌صورت اوریجینال و مستقیم وارد می‌کند تا ایرانیان بتوانند از این محصولات بهره‌مند شوند.

محصولات و خدمات کیان رایا

این فروشگاه از بزرگترین مراکز فروش سخت‌افزار و نرم‌افزار در ایران محسوب می‌شود و طیف گسترده‌ای از لوازم دیجیتال را ارائه می‌کند. لایسنس نرم‌ افزار و سیستم‌ عامل ازجمله این محصولات به‌شمار می‌رود. در ادامه به معرفی انواع لایسنس ارائه‌شده توسط این فروشگاه می‌پردازیم.

مایکروسافت ویندوز (Microsoft Windows)

شما برای راه‌اندازی هر کامپیوتر به یک سیستم‌عامل نیاز خواهید داشت. ویندوز از محبوب‌ترین سیستم‌عامل‌های رایانه به‌شمار می‌رود که توسط شرکت مایکروسافت ارائه می‌شود. دلیل نام‌گذاری این سیستم‌عامل به پنجره‌ها (Windows)، حالت باز شدن برنامه‌های آن است که به پنجره تشبیه می‌شوند. این سیستم‌عامل در انواع ویندوز ۸، ۱۰ و ۱۱ وجود دارد و به‌زودی ویندوز ۱۲ نیز منتشر خواهد شد.

ویندوز سرور (Microsoft Server)

کامپیوترهای قدرتمندی وجود دارند که از آن‌ها برای کارهای سنگین‌تر و قوی‌تر استفاده می‌کنند و به نام سرور شناخته می‌شوند. سیستم‌عامل ویندوز سرور روی این کامپیوترها نصب می‌شود و برای استفاده در محیط‌های سرور و شبکه طراحی شده است؛ می‌توانید برای مدیریت و اجرای برنامه‌ها در محیط‌های شبکه از این سیستم‌عامل استفاده کنید. مایکروسافت سرور در انواع ویندوز ۲۰۱۶، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۲ عرضه می‌شود.

آفیس (Office)

برنامه‌های آفیس که شامل مایکروسافت ورد، اکسل، پاورپوینت و دیگر برنامه‌های مشابه می‌شوند، جزو بهترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای موجود هستند. این مجموعه توسط شرکت مایکروسافت ارائه می‌شود و برنامه‌هایی کاربردی برای انواع نیازهای مشاغل دارد. آفیس در سه نسخه دسکتاپ، تحت وب و تحت موبایل وجود دارد که Desktop به‌عنوان محبوب‌ترین نسخه شناخته می‌شود. این نسخه در انواع آفیس ۲۰۱۶، ۳۶۵، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۲ ارائه می‌شود.

بیشتر بدانید:  ۵ روش همیشگی برای بهبود سئو سایت

نرم‌افزارهای ویندوز (Windows Software)

اگر شما هم می‌خواهید از نرم‌افزارهای ویندوز به‌صورت قانونی استفاده کنید، باید بدانید که در کیان رایا این امکان فراهم می‌شود. این سایت لایسنس نرم‌افزارهایی مانند تری دی مکس (۳Ds Max)، اتوکد (Autocad)، رویت آرکیتکچر (Revit Architecture) و وینرار (WinRAR) را ارائه می‌کند. با خرید لایسنس این نرم‌افزارها می‌توانید از امنیت اطلاعات خود نیز اطمینان داشته باشید.

آنتی ویروس (ANTI Virus)

این نرم‌افزار به‌عنوان مسئول پاکسازی کامپیوتر عمل کرده و از ورود ویروس و عوامل مخرب به آن جلوگیری می‌کند. آنتی ویروس‌ها به بررسی فایل‌های موجود در کامپیوتر می‌پردازند و اگر بتوانند وجود ویروس یا بدافزاری را تشخیص دهند، آن را به سرعت حذف می‌کنند؛ اینگونه از ایجاد آسیب به کامپیوتر شما جلوگیری می‌شود و می‌توانید شاهد کارکرد بهتر و طول عمر بیشتر کامپیوتر باشید.

لینوکس (Linux)

لینوکس نیز مانند ویندوز به‌عنوان یک سیستم‌عامل در کامپیوتر شما عمل می‌کند؛ اما تفاوت این سیستم‌عامل با ویندوز در نحوه ارائه خدمات آن‌هاست. لینوکس براساس هسته‌ای به همین نام ساخته می‌شود و به‌صورت متن باز (Open Sourse) و رایگان وجود دارد. این سیستم‌عامل در نسخه‌های کورلایت، تحصیلی و پرو ارائه می‌شود؛ نسخه حرفه‌ای (Pro) لینوکس، نوع کامل این محصول به‌شمار می‌رود که قابلیت‌های بیشتر و کیفیت بهتری دارد. البته این نسخه رایگان نیست و می‌توانید با خرید لایسنس آن، به‌صورت قانونی از آن بهره‌مند شوید.

ارتباط با کیان رایا

اگر هرگونه سوال یا ابهامی دررابطه‌با خدمات و محصولات این شرکت داشتید، می‌توانید با کارشناسان آن تماس بگیرید. راه‌های زیادی برای ارتباط با این شرکت و فروشگاهش در نظر گرفته شده‌اند؛ شما می‌توانید به‌صورت حضوری به دفتر یا فروشگاه این برند مراجعه کنید یا از طریق وب‌سایت این شرکت با آن‌ها در تماس باشید. همچنین در کنار پاسخگویی ۲۴ ساعته این شرکت از طریق پشتیبانی تیکت، امکان تماس با تلفن در هر زمان نیز وجود دارد. تمامی جزئیات نحوه ارتباط را می‌توانید در وب‌سایت این فروشگاه مشاهده کنید.

کلام آخر

کیان رایا به‌عنوان یک مرجع تخصصی و فروشگاه لایسنس فعالیت می‌کند و می‌توانید انواع لایسنس نرم‌ افزار و سیستم‌ عامل را از این فروشگاه تهیه کنید. این شرکت روزانه به گسترش و افزایش کیفیت خدمات و محصولات خود می‌پردازد؛ شبکه ضد تحریم یکی از پروژه‌های در دست انجام آن محسوب می‌شود که به‌زودی ارائه خواهد شد. این شبکه یک سرویس کاملا رایگان خواهد بود که به شما کمک می‌کند در کنار افزایش سرعت اینترنت، از امنیت آن نیز مطمئن شوید.

 

شما اولین ستاره را ثبت نمایید